Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een product of bestelling aan ons retour wilt zenden of een (gedeelte van uw) bestelling alsnog wilt annuleren. In zo een geval maken wij onderscheid tussen voorraadartikelen en artikelen die speciaal voor u zijn gemaakt. Een speciaal voor u op maat gemaakt artikel (naar klantspecificatie) kan door ons niet retour worden genomen.

 

Retourmelding

U dient retourmeldingen van voorraad-artikelen maximaal 14 dagen na leverdatum te voltooien. Bijvoorkeur worden wij per email op de hoogte gebracht. Na deze periode kunnen wij ook de voorraadartikelen helaas niet meer retour nemen. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, ongebruikt, ongemonteerd en in de originele verpakking moeten zitten. Wij kunnen ons voorstellen dat u een bestelling geplaatst heeft, maar die u later alsnog wilt wijzigen, of ongedaan wilt maken. In zo een geval dient u dit zo spoedig mogelijk en bijvoorkeur schriftelijk of per email aan ons te melden (info@je.nl of per post naar Industriestraat 40, 7482 EZ Haaksbergen). Gelieve het productnummer te vermelden. In het geval van speciaal op maat gemaakte artikelen kan de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden, waardoor u dus de complete bestelling zult moeten afnemen. Indien u een artikel retourneert, krijgt u het aankoopbedrag pas dan terug indien wij de producten in goede orde retour ontvangen hebben, binnen 30 dagen.

 

Dit betekent dat de producten:

  • Indien rederlijkerwijs mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • In originele staat zijn
  • Het product en/of de producten niet gebruikt zijn geweest
  • Het product en/of de producten schoon zijn
  • Het product en/of de producten niet ingebouwd of gemonteerd zijn geweest
  • Alle eventueel bijbehorende montagematerialen volledig in de originele verpakking aanwezig zijn
  • Retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 7 dagen na levering in behandeling genomen worden
  • Producten van keramiek dienen extra goed verpakt te worden doormiddel van noppenfolie.
  • Vraag ook de voorwaarden na bij uw transporteur. Schade die wordt veroorzaakt door transport is voor eigen risico.
  • De kosten voor het retourzenden komen voor rekening van de klant.