Faq

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Via de menubalk bovenaan de website kunt u navigeren naar alle productgroepen. Weet u al precies waar u naar opzoek bent? Gebruik dan snel en eenvoudig het zoeksysteem rechts bovenaan de website of kies vanuit de categorieën dropdown bovenaan.

Een bestelling plaatst u eenvoudig door op het gewenste artikel te klikken. Druk op ‘plaats in winkelwagen’. U komt nu in een scherm waar u kunt kiezen verder te winkelen of naar de kassa toe gaan. Betaling afronden?

 

Klik dan op ‘naar de kassa’.

 

ADRES Heeft u al een klantaccount? Vul dan uw emailadres en wachtwoord in. Heeft u nog geen klantaccount? Vul dan aan de rechterzijde uw persoonlijke gegevens in.

 

BETALINGSWIJZE Kies de door u gewenste betaalwijze. Rechtsonder ziet u het totaalbedrag van de bestelling.

 

BEVESTIGEN Klik vervolgens op ‘bestelling afronden’. Uw bestelling is nu succesvol afgerond.

 

Per email ontvangt u een orderbevestiging.

Kan ik ook op een andere manier mijn bestelling plaatsen?

De bestelling kunt u ook via per email, of telefoon bij ons bestellen: - Telefoon: 0412-762706 - E-mail: info@Je.nl Na ontvangst van uw bestelling krijgt u een orderbevestiging van ons via e-mail.

Wat is de levertijd?

Veel artikelen hebben wij op voorraad, de levertijden staan bij de artikelen vermeld. Let wel, dit is een indicatie levertijd, mede omdat Je B.V. samenwerkt met externe transporteurs. Je B.V. levert alle producten bij u thuis af. Lees hierover meer bij Bezorgen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op de volgende 4 manieren kunt u bij ons betalen:

  • Betaling met iDEAL via de website (dit is de snelste manier)
  • Vooruitbetaling (u zorgt zelf voor de overschrijving)
  • Betaling via Paypal (creditcard, toeslag van 3%)
  • Rembours (De kosten voor betaling onder rembours zijn 1% van de totale aankoopsom plus € 9,08.)

 

Kies de door u gewenste betaalmogelijkheid.Kies de door u gewenste betaalmogelijkheid.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zoals op de site vermeld zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Dit is mogelijk. Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

Heeft u onverhoopt een klacht over één van onze producten of onze service? Wij hanteren de volgende klachtenprocedure:

 

1. Klachten moeten binnen bekwame tijd, zo spoedig mogelijk, volledig en duidelijk schriftelijk omschreven worden ingediend bij Je B.V., nadat u het gebrek heeft geconstateerd. Graag horen wij van u op welke wijze u het liefst benaderd wilt worden; per telefoon, email of post.

 

2. Informeer Je B.V. op een van de volgende manieren: stuur een email aan info@je.nl, vul het contactformulier in op de website of stuur de klacht per post naar Je B.V., Rijnstraat 20a, 5347 KN Oss. Als uw klacht betrekking heeft op een product, gelieve het productnummer te vermelden.

 

3. Wanneer de klacht bij Je B.V. is binnengekomen krijg u binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging van de klacht.

 

4. De bij Je B.V. ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

 

5. Een klacht over een product, dienst of de service van Je B.V. kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org . De klacht wordt dan zowel naar Je B.V. als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.

 

6. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Mijn vraag staat hier niet bij, wat moet ik doen?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet op de website kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice.

Twitter